top of page
Trgovina 1001 dar interier oprema

1001 dar

Prodajni prostor

Lokacija: nakupovalni center Aleja, Ljubljana
Leto: 2020
Status: izvedeno
Naročnik: Pro-92 d.o.o.
Avtorji projekta: Miloš Jeftič, Jona Rak Koceli

Ob odprtju nakupovalnega središča Aleja v Šiški, je svoja vrata odprla tudi nova trgovina 1001 dar. Ob načrtovanju novega prodajnega prostora smo v največji meri upoštevali naročnikove želje, hkrati pa smo morali v obzir vzeti tudi navodila in usmeritve s strani nakupovalnega centra. Naročnikov prodajni prostor je velik okrog 118 m2, s pripadajočimi servisnimi prostori v izmeri 18 m2.

 

Glavna želja in zahteva naročnikov je bila količina razstavnega prostora za prodajne artikle. Želeli so, da je izkoriščen vsak kotiček trgovine, zaradi česar smo obodne stene oblekli v bele regale, ki imajo premične police in predstavljajo edino fiksno pohištvo v trgovini, poleg blagajne.V vmesni prostor pa smo postavili premično pohištvo narejeno po meri, z namenom, da se lahko postavitev prilagaja trenutni ponudbi trgovine. Tudi to pohištvo je bele barve, da se kar se da umakne razstavljenemu izdelku in ga postavi v ospredje. Edini kos pohištva, ki ni bele barve, je črn blagajni pult. Blagajna, ki zaradi črne barve postane fokusna točka v prostoru, je pozicionirana na sredino trgovine, z namenom, da ima lahko prodajalka nadzor nad celotno trgovino.

Screenshot 2023-10-10 at 13.53.03.png

Prostor je ozek in dolg, zaradi česar se je pojavil izziv pri načrtovanju. Potrebno je bilo razmisliti kako potrošnika privabiti do konca trgovine in mu ob tem omogočiti tudi kroženje po prostoru, z namenom, da bi si ogledal kar največ razstavljenih artiklov. To smo delno dosegli s postavitvijo drugačno oblikovanih razstavnih elementov v zaledje trgovine, kot so: sedežna garnitura, posebna polica za prikaz dišečih svečk, osvetljene police s tekstilom in simuliran kuhinjski pult z razstavljenimi kuhinjskimi lonci. Obenem pa smo na tlak prilepili majhne črne pikice, kot drobtinice, katerim nehote sledimo do konca trgovine.

Naš zadnji predlog pa je bil, da poskusimo prostor optično skrajšati. V ta namen smo predlagali tri "lesene pasove" , ki se ovijejo z ene strani trgovine preko stropa na drugo stran. S tem smo trgovino razdelili na prostor izložbe, blagajne in zaledja trgovine, kjer se prostor razširi. Zaradi želje po dodatnih policah smo tudi v sklopu lesenih pasov vpeljali pomične police za ekskluzivne produkte.

Osnovo trgovine smo želeli zasnovati čim bolj enostavno, saj so izdelki trgovine 1001 dar že dovolj pisani, zato smo se držali le treh osnovnih barv in materialov: bela, les in črna. Logo 1001 dar se pojavlja trikrat, najprej na črnem vstopnem portalu trgovine, nato pa še dvakrat v območju blagajne.

Trgovina 1001 dar interier oprema
Trgovina 1001 dar interier oprema
Trgovina 1001 dar interier oprema
Trgovina 1001 dar interier oprema
Trgovina 1001 dar interier oprema
bottom of page